zondag 18 juni 2017

Feest bij Dutch Card Lovers.

Het designteam van Dutch Card Lovers viert feest: zij bestaan 8 jaar en dat wordt gevierd. Allereerst met allerlei feestelijke voorbeeldkaarten voor de komende challenge:  maak een creatie waarin vlaggetjes en/of ballonnen voorkomen. En om het extra feestelijke te maken hebben ze deze challenge maar liefst 3 sponsors zodat de Top 3 allemaal een prijsje wint en ook alle drie mee mogen draaien als Gastdesigner. 
Deze keer was ik gastdesigner en heb ik deze voorbeeldkaart gemaakt. Met een mal van Docrafts stanste ik het zwarte gedeelte. Na 3 pogingen lukte het me om em fatsoenlijk uitgesneden te krijgen, dat viel niet mee... Door verschillende achtergrondpapiertjes in felle kleurtjes te gebruiken, is het een vrolijk geheel geworden. De enamel dots maken het af.

6 opmerkingen:

  1. Jammer heb je zo'n mooie mal, moet je zoveel moeite doen om deze goed gesneden te krijgen. Zonde is dat. Maar het is gelukt, en het is een toffe stans zo met de feestelijke kleurtjes samen. leuke feestelijke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vrolijke kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks de tegenstribbelende stans is het toch een heel vrolijk en feestelijk kaartje geworden! Wat ik vooral zo leuk vind aan deze kaart is hoe je de enamel shapes zo gezellig random hebt geplakt, alsof je ze er overheen gestrooid hebt, een soort confetti, superfeestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms doen die mallen inderdaad niet wat je ervan verwachten mag. Maar het is je gelukt en je kaart voor ons jubileum is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super gedaan met die mal. Feestelijker kan niet. ;) Super leuk dat je Gastdesigner bent bij ons. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien