donderdag 20 juli 2017

Week 29 van 52WTC,

Week 29 inmiddels en ook deze donderdag komt het DT van 52 Weeks to Christmas weer in actie om jullie voorbeeldkaartjes te laten zien. Op het 52WTC blog zie je mooie, inspirerende creaties van Marijke, Rosina en Yvonne. 
Mijn kaartjes zijn eenvoudig en snel gemaakt. Met de kant-en-klare plaatjes van Eline Pellinkhof / Marianne Design is dat geen probleem.
Achter de plaatjes heb ik glansfolie geplakt voor wat extra sprankeling. De poinsettia-mal is al een ouwetje, maar blijft een topper voor kerstkaartjes. En ook deze week weer brads op de kaartjes verwerkt in het kader: #Use your stuff.
Ik vertrek zo richting Terneuzen, daar heb ik een knutseldate met Brigitte. We hebben dat al een hele tijd geleden afgesproken en nu is het zover, gezellig!
Challenges;
Freshly Made Sketches - FMS297
Christmas Card Challenges - Weekly card
Merry Monday Christmas Challenge - Christmas in July

14 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb ik die plaatjes ook nog ergens liggen, toch maar eens opzoeken want jij laat zien dat je er hartstikke leuke kaarten mee kunt maken. Dat glansfolie doet het goed achter de plaatjes geeft het net even ietsje meer!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten, heel mooie achtergrond en bloem, en leuke figuurtjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaarten, Colien. Ze zien er schitterend uit.
    Ik hoop dat je een gezellige knutseldag hebt gehad.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk deze kaartjes, bedacht ineens dat ik ze ook nog heb liggen (schaam) nog niets mee gedaan.
    Dus je hebt me op een idee gebracht.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaartjes Colien!
    Veel knutselplezier vandaag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zeer geslaagde kaarten !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes met deze beertjes! Veel plezier vanavond! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Snel gemaakt, maar wel echt superleuk Colien!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hardstikke leuk deze kaartjes. Ik weet dat je ze vaker hebt gebruikt die plaatjes, maar is het een knipvel? Ik ken ze niet (alleen bij jou)
    Was je date gezellig en kwam er ook nog wat uit jullie handen ;-) ?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi zeg en wat spannend zo date hopelijk veel plezier

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful Christmas card. I love the colors that you've chosen to create these fun scenes. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a fun Christmas card!!
    Thanks for playing along at Christmas Card Challenges!!
    Debbie (CCC DT)
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Door omstandigheden wat later dan anders, maar ik zou het 52Weeks to Christmas-blogrondje niet graag missen!
    leuke kaartjes weer!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien