vrijdag 29 september 2017

Tasty Trucks.

Al vanaf het voorjaar heb ik de stempelset "Tasty Trucks" in huis. Het is een geweldige set van Stampin'Up en zo jammer dat het doosje nog ongeopend in de kast stond. Tijdens ons laatste gezamenlijke SWAP-team-knutselochtendje had Larissa het over de set en nu heb ik em gebruikt voor haar. Zij is vandaag jarig en dat verdient wel zo'n vrolijk kaartje! De gezellige papiertjes komen uit de laatste IDEE&post.
En morgen is er weer een jarige, dan viert Daniƫlle dat ze een jaartje ouder is geworden, dus dit kaartje is naar haar onderweg. Bij beide kaartjes heb ik het raampje opengesneden en er een shakerkaartje van gemaakt. De leuke schudbloemetjes zaten bij het papier. Het luifeltje en de vlaggenlijn zijn (verhoogd) opgeplakt, geeft wel een leuk effect. Helaas niet zo goed te zien op de foto's, ik ben vergeten om daar duidelijke foto's van te maken...Beide trucks zijn ingekleurd met Distress oxides, mooie gedekte kleurtjes.

En we zijn al weer bijna aan het einde van de werkweek. Vandaag een normaal rooster op school = werk, dus dat geeft weer wat rust. Veel bloemlessen voor mij vandaag, dus ik ben blij ;-) Wat zijn jullie plannen voor deze vrijdag?
Challenge;
Sunday Stamps - SSC162

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaarten! Mooi stempelset, jammer he, dat we niet altijd alles kunnen gebruiken waardoor er dingen blijven liggen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze beide geweldig. Ik heb de set niet. Jammer. Want hij is eigenlijk heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk, Colien! Die set is zo leuk, maar staat hier ook in de kast...zonde eigenlijk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa!!!
    Deze is en blijft leuk...
    Gaaf gemaakt.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lekker vrolijke kaartjes en inderdaad... die stempel is veel te mooi om in de kast te blijven liggen! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Harstikke leuke kaartjes Colien. Fijn dat de truck eindelijk zijn eerste kilometers heeft gemaakt. Dat er nog maar vele mogen volgen.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tasty trucks, wat leuk! En helemaal hip in deze tijd van foodfestivals. Door het shakergedeelte zijn de kaartjes extra feestelijk geworden. Mijn plannen nog voor deze vrijdag? Zo meteen lekker de hartige spinazietaart opeten die nu nog in de oven staat en vanavond nog even naar mijn schoonouders. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kaartje weer Colien...zo leuk dat shaker bloemenkraampje...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende verjaardagskaartjes, toffe papiertjes, mooie truck, ...wat leuk die bloemetjes om mee te shaken!
    Fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt iets voor jou deze bloementrucks.. leuk zijn ze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Colien,
    wat een gave kaartjes voor beide jarigen. Leuk met de schudbloemen erin. Past perfect bij jou natuurlijk.
    EN het is toch niet Danielle van Daantjescrapt..... dan ben ik dus te laat...
    Grrrrr..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, Colien this is such an awesome card! Love your bright colors and the ice cream truck shaker card is too cute! Thanks so much for joining us at Sunday Stamps! this week. Happy Stamping!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien