dinsdag 6 februari 2018

Een bundeltje geluk.

Afgelopen week kregen we te horen dat we weer uitbreiding krijgen in de familie. Sanne en Yuri verwachten in augustus een tweede kindje. Superleuk nieuws, zo blij voor ze. En Nina krijgt dus een broertje of zusje, spannend!
Natuurlijk hoort bij zo'n tof bericht een kaartje en dat maakte ik met mijn nieuwe koala malletjes van Marianne Design (COL1448). Zo grappig dat kleintje erbij en heel toepasselijk op een zwangerschapskaartje.
Ook de papiertjes zijn nieuw, een combinatie van 'Herbs and leaves' en 'Crafty patterns'. Het tekstje hoort bij Eline's nieuwe diertjes en ook die kon ik niet weerstaan... 
De andere diertjes (de kangoeroe en zebra/ezel)  zul je snel terug zien hier, want ook die zijn zo tof! Maar eerst zien jullie morgen het kaartje dat ik voor Nina maakte. Dus kom dan gerust weer langs ;)
Challenge;
Paper Craft Crew Challenge - PCC278
Play along with the Paper Craft Crew for Sketch Challenge 278. The challenge starts January 31, 2018 and ends February 6, 2018 at 1 PM EST.   Visit the blog at www.papercraftcrew.com to check out the design team samples and to submit your project.  #papercraftcrew #papercrafting #sketchchallenge #color #playalong #imakecards #cardmaker #diy #sendacard #craft #stampinup #cardchallenge #papercraft #bigshot #rainydayfun  #designteam #becreative #artsandcrafts #hobby #snailmail #createeveryday #crafttherapy #creativelifehappylife #pcc2018

13 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk, deze beestjes, dat kleintje, echt zo lief! Ideaal voor dit soort kaartjes!
    Tot zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje!heel erg lief liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een leuk kaartje !!!!
    Snap dat je de diertjes niet kan weerstaan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk nieuws! En wat een gaaf kaartje! De koala’s zijn echt heel lief. En die tekst... perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, geweldig nieuws !
    Ik kom.er nu dus achter dat jij familie bent van Sanne.....
    Heel erg Leuk, je kaart.
    Mooi zoals je de sketch hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof kaartje Colien, wens dat alles goed gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die koala vind ik geweldig, en jij hebt er natuurlijk een heel mooi kaartje mee gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief kaartje heb je die schattige koala's gemaakt Colien
    je heb er ook een leuke sketch voor gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey, maar dat is een leuk nieuwtje.
    Je hebt een waanzinnig leuk kaartje voor hun gemaakt.
    Nina wordt vast een trotse grote zus.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattig kaartje heb je ermee gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super lief Colien.
    Wat zijn ze weer schattig hè, de nieuwe diertjes.
    Die van mij hebben vertraging opgelopen bij de bezorgdienst.
    Dus ik moet nog even geduld hebben.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf en bijzonder zwangerschapskaartje is dit! Mooi ook hoe je dat houtpapier gebruikt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien